Minuman ini sesuai untuk wanita dan lelaki semua peringkat umur. Sangat sesuai untuk wanita yang sedang mengandung 3bulan ke atas.

Wanita selepas bersalin juga sangat sesuai mengamalkan BB PLUS COLLAGEN ini kerana dapat membantu mempercepatkan lagi proses penyembuhan luka-luka selepas bersalin!

Emak saya antara salah seorang pengamal bbplus collagen ni, sebelum minum emak selalu sakit lutut dan kebas2 tangan, tapi lepas mengamalkan minuman collagen ni dah xde lagi sakit2 lutut dan kebas2 tangan..muka mak pun makin segar dan bermaya..


BB PLUS COLLAGEN berfungsi dengan MOD 3 TINDAKAN:
 


 JOM dapatkan
set promosi 3+1 BB PLUS COLLAGEN
valid untill oktober 2013 only!
jangan segan-segan hubungi saya:


NUZUL
017-9450512



Bbplus ni collagen berasaskan collagen dari ikan.

Rasa dia pulak memang rasa asli dari serat epal, blackcurrent dan roselle...



Collagen sekarang memang penting untuk kita sebab faktor cuaca, peningkatan umur dan pemakanan yang banyak sebabkan kerosakan pada kulit kita terutamanya.

Bila cukup kolagen, In shaa Allah kita akan nampak lebih muda dari usia, kulit anjal, gebu, lembab, kurang kedutan, dan jadi kAn kita nampak cantik semulajadi.

Selain untuk kulit, kolagen jugak penting utk kanta mata,salur darah, kuku, rambut, tulang, tendon, rawan sendi, gigi, hati, tulang sum sum, tisu badan (baik untuk sembuhkn luka) dan antara yg terbaik untuk organ badan macam buah pinggang dan jantung.

Sekotak ada 20 sachet
Sehari minum satu

Kesan antara 7-14hari
Tapi untuk kesan ketara better amalkan 3-4 kotak terus.

selamat untuk ibu hamil dan pesakit kencing manis.







dari dahulu sampai sekarang harga BB PLUS COLLAGEN tetap dan berpatutan walaupun harga minyak naikkkkkkkk!

so, rebut sekarang set promosi BB PLUS COLLAGEN anda sekarang!!!

NUZUL
017-9450512
BB PLUS COLLAGEN merupakan collagen dari ikan terhidrolisis dengan saiz molekul halus dan ekstrak biji anggur serta roselle.. Ianya 100% dari bahan semulajadi.

roselle terdapat dalam ramuan bbplus collagen

 * ramai yang telah mencuba BB PLUS COLLAGEN ini dan semuanya sangat berpuas hati dengan hasilnya. Saya sendiri pengguna tegar BB PLUS COLLAGEN ini. dulu muka sy memang berminyak dan berjerawat. sekarang kulit muka dah semakin cerah,tiada lagi berminyak dan tiada jerawat..

* yang bestnya BB PLUS COLLAGEN ni kan bila kita minum badan pun rasa ringan dan tiada lagi sakit-sakit sendi..bila badan ringan bangun tido pun segar. BB PLUS COLLAGEN juga berfungsi sebagai agent penyembuh luka dan boleh merawat rekahan tumit kaki.


* jika anda mempunyai masalah seperti gambar di bawah ini, saya syorkan ambil BB PLUS COLLAGEN sebagai minuman harian anda..inshaa Allah pulih yang kita harapkan.





*antara testimoni pengguna BBPLUS COLLAGEN
                       
IYNAS OMAR









BB PLUS COLLAGEN juga sangat sesuai diminum oleh kaum adam seperti saya. kita sebagai suami memg inginkan isteri kita cantik kan.so, tidak salah kita bancuhkan BB PLUS COLLAGEN untuk isteri sekali setiap malam.. Selain sama-sama dapat kulit cantik, kita dapat titipkan kemesraan antara kita suami dan isteri..

testimoni dari lelaki


JOM dapatkan
set promosi 3+1 BB PLUS COLLAGEN
valid untill oktober 2013 only!
jangan segan-segan hubungi saya:

NUZUL
017-9450512
* BB PLUS COLLAGEN
ini bertindak dengan mod 3 cara iaitu REPAIR,REBUILD,RENEW!



* Kesan pengambilan secara konsisten BB PLUS COLLAGEN ini dapat dilihat antara 7-14 hari.

*banyak tau kelebihan BBPLUS COLLAGEN  ni, selain untuk kecantikan kulit BBPLUS COLLAGEN boleh menghilangkan sakit-sakit sendi juga.

*saya ada masalah sakit-sakit sendi dan sakit belakang, so saya ambil BBPLUS COLLAGEN ini untuk menghilangkan kesakitan.

* BB PLUS COLLAGEN berfungsi mengurangkan kerengsangan dan melancarkan lagi gerakan pada sendi dalam badan kita seperti lutut, siku and etc! 




* bukan cantik luar sahaja tetapi cantik dalaman juga!

* BB PLUS COLLAGEN juga sesuai bagi sesiapa yang ada masalah jerawat dan kulit berjeragat sebab ada testimoni yg ada masalah ini semua puas hati lepas ambil BB PLUS COLLAGEN ini.


*testimoni BBPLUS COLLAGEN*


                                                          salleha roslan



                                                                      iynas


JOM dapatkan set promosi 3+1
BB PLUS COLLAGEN
valid untill oktober 2013 only!
jangan segan-segan hubungi saya:
 


NUZUL

017-9450512

6 bulan yang lepas saya memulakan bisness online ini. Syukur Alhamdulillah rezeki Allah ada di mana-mana...

Jom layan gambar-gambar menarik saya semasa penganugerahan pertama saya SSM 2013 dalam bisness online ini..



                                           

Siapa sangka hanya baru beberapa bulan, saya sudah mengecapi ANUGERAH pertama dalam bisness ini. Terima kasih buat mentorku yang tidak jemu membimbing dan mengajar saya dalam selok belok bisness ini.



Bersama group yang selalu memberi semangat dan tunjuk ajar dalam selok belok bisness ONLINE ni.



anda nak tahu bisness apa yang saya buat???
anda mahukan anugerah bisness seperti yang saya dapat??? anda ingin mengubah hidup??
CONTACT saya SEKARANG!!!



NUZUL
017-9450512