Premium Beautiful-Rahsia pikat suami

/
0 Comments
😱😱😱😱😱...Perempuan pliss jangan bagi alasan cmni.."eh xpe badan aku camni,suami aku suka je aku camni"..

BAHAYA!!!!Alasan camni akan makan diri sendiri..

*dulu suami suka,sekarang suami dah suka gitu-gitu jer...Haaaa sebelum suami kita dah berubah hati,baik kita berhati-hati...Pasang body,cantikkan diri untuk suami...

#rahsiapikatsuami...

Alasan ni pernah diguna pakai oleh customer saya masa saya promote suruh dia pakai pb ni..Mentah-mentah dia menolak pb ni dan kata suaminya suka dia macam ni..

Tapi tak sangka yang dia kembali mencari saya selepas hampir setahun...Dia mintak aku pakaikan pb ni secepat mungkin,apabila dia seperti merasakan yang suaminya mula memandangnya sebelah mata...Tambahan,suaminya kerap pula keluar outstation sekarang ni...

Percaya la...lelaki suka memandang wanita yang cantik..tu dah lumrah hidup..Seperti mana kita cantik sewaktu mula berkenalan dan bercinta dulu...Jadi,wahai perumpuan..jaga lah penampilan mu untuk suamimu walaupun sudah ber anak pinak... :-)

Dan para suami..cantikkan lah isterimu mengikut kemahuan mu...Jangan lah berkira atau menyekat keinginannya jika ia mahu membeli keperluan kecantikan untuk mu...

Sekiannn.....






You may also like

No comments: