Testimoni Premium Beautiful

/
0 Comments
LOST 16KG, FROM 90KG to 74KG another strictly NO DIET
=================================

Ini mek klate, kak eira yg lost 16KG tuh..Suami dah tegur badan makin mengembang..Uwaaaaa memang makan dalam la bila en suami menegur kannn..

Nasib baik la jumpa premium beautiful ni kan..Kalau tak memang menangis la bila asik kene tegur je..Tengok la perubahan diri kak iera ni lepas ber Premium beautiful..

"Ngigau kalau tengok gambar lama... Jgn kejut deh.. Dulu nak amik gambar pun mikir banyak kali....hehe...Nak cecah 90.. Lebar segenap sudut... Abg pun nak berat badan macam mula2 kenal dulu..Selagi tak capai,selagi tu dio oyak gemuk" 


Kalau nak macam kak iera nih,,Takyah la malu-malu..PM/Whatsapp je nuzul..Nuzul kasi servis baik punya kat u olls,Kita fitting sampai puas hati :-)

Nuzul 
017-9450512 / 012-9393042



You may also like

No comments: