TLC in Bangkok - Free Travel

/
0 Comments





We are going to Bangkokkkkkkkkk!!!!!!!!!!!

Hahahaha ini lah yang biasanya kami akan jerit di KLIA nanti beramai ramai..

Alhamdulillah syukur kerana berpeluang sekali lagi melancong ke luar negara bersama Top leaders circle..Ini negara kedua saya melancong secara PERCUMA sejak berniaga bersama top leaders circle..

Tak sangka dan tak pernah pun berangan akan bercuti ke luar negara..Tapi dengan TLC segalanya tak mustahil..InshaaAllah selepas bangkok kami akan ke Osaka,jepun...

Kalau ikutkan bangkok ni dekat je,jiran je dengan negara malaysia ni..Hehehe tapi saya tak pernah pun pergi sebab tak mampu...

Tak sabar nak g tau..sebab tak tau apa yang ada kat sana,apa yang bestnya kat sana,bagaimana bandar bangkok tu...hehehe semuanya bermain di fikiran..Tapi ada jugak la buat research tentang bangkok sebelum nak gi nanti..

Jom tengok apa yang ada kat sana...








#topleaderscircle
#tlctravelog
#tlcinbangkok
#jomtravel


You may also like

No comments: