TLC in HCMCity,VIETNAM - FREE Travel

0 Comments
Yeayyyy.....Melancong FREE lagi...Hehehehe seronok kan bila pergi melancong free ni...Sebab kita tak perlu nak fikir dan tak perlu risau ketika melancong...Nak-nak pulak bila melancong dengan pakej VVIP camni..Memang feel macam orang kaya la kann...Hotel 5 star,makan mewah,nak pergi tempat2 menarik semua tour guide bawak dan uruskan hehehehe...

Jommm usha sikit apa yang kami buat ketika di HCM,Vietnam.....

17 sept 2015 :
kami berlepas dari KLIA menaiki MH 766 jam 17.50 menuju ke Tan Soon Nhat,Airport...

Muka-muka happy dapat holiday FREE

Dalam flight yang sememangnya dipenuhi geng-geng SHOM-TLC..
Best tau,masa semua penumpang dah masuk flight,pegawai penerbangan mengumumkan ketibaan kami semua.."selamat datang pada semua usahawan cemelang SHOM"

Bangga sangat sebab lambang MAS gagah membelah awan di angkasa

Yeayyyyy...Kami dah sampai Airport Tan Soon Nhat...Tak tunggu lama pun,terus jer naik bas..Kami terus dibawa ke hotel and check in..

Di HCMcity,kami menginap di Hotel Equatorial..Hotel 5 STAR tuu...huhuhu

Badan masing-masing pun dah penat kan,so lepas makan malam terus boleh rehat puas-puas sebab esoknya dah full aktiviti..

18 sept 2015 :
Lepas bersarapan dah kene bersiap-siap untuk keluar...Tau tak apa aktiviti pertama...Hehehe korang mesti suka dengan aktviti ni..
Kami dibawa pergi ke Ben Thanh Market...WOW shopping kain yang sememangnya murah dan berkualiti yang memang takkan dapat di Malaysia..

Hahahah orang perumpuan mesti tak senang duduk kalau gi sini..Ya Allah kainnya berkualiti tapi dijual dengan harga murah tak masuk akal...Dengan kain lace,telekungnya,jubah n dress nyer..huh memang menyesal kalau tak beli..

Hari ni memang aktiviti shopping je sampai ke malam..takde aktiviti lain..Sebab malam tu nya baru ada gala dinner..

Tema Gala Dinner kami ialah HOT n SPICY..hehehe memang hot habisss..Dengan menu yang memang sangat-sangat sedap...

hehehe sempat lagi nak romantik-romantik dengan pn isteri..

Barisan abang-abang sado yang juga supporter biznes pn isteri..

19 sept 2015 :
Hari berikutnya kami akan dibawa ke Delta Mekong...yeayy kat sini kami semua akan naik bot dan juga perahu..Hehehe antara pengalaman yang tak dapat dilupakan...

Haaaa....lepas penat pusing-pusing naik boat..Kami akan dibawa ke restoran halal di Delta Mekong ni untuk makan tengah hari..

Bab makan memang paling terbaikk..Kami sentiasa dihidangkan dengan makanan yang sedap2..ok lepas makan kami semua balik semula ke hoo chi minh dan akan ke ben thanh market untuk repeat shopping..hehehe
Pada sebelah malam pulak,kami dibawa ke persembahan Water Puppet Show...

Lepas habis persembahan pupet show kami di bawa ke Night Market..Sambung shopping lagi..Orang perumpuan ni memang hebat la bab shopping..Masing-masing shopping sampai tak ingat dunia dah..hehehe

Pakaian dan kain-kain yang berkualiti tapi harga murah,memang rugi la kalau tak shopping puas-puas kan..

Penat tapi sangat berbaloi-baloi..memang travel yang takkan dilupakan..

20 sept 2015 :

Last dayyy...hehehe tak sabar dah ya nak balik malaysia..hehe mana tak nya,rindu sangat-sangat kat anak-anak...
Tapi sebelum balik,pagi tu kami dibawa ke Post Office,Notre Dame Cathedral,City hall..

Lepas tu kami dibawa makan di restoran halal..Lepas makan kami ke Hard Rock Cafe,Ho Chi Minh...Huhh melancong dengan SHOM ni memang tak henti makan..Perut memang tak sempat lapar..

Ok lepas makan baru la kita pergi ke Hard Rock Cafe,Ho Chi Minh..

Ermm sedih pulak kan lepas last destinasi hard rock cafe tu,kami akan dibawa ke lapangan terbang Tan Son Nhat..
Penerbangan kami ke Malaysia pada jam 7.30 pm..

Pemandangan bandar Ho Chi Minh pada waktu malam dari atas kapal terbang.

Cantik sungguh bumi ciptaan Allah.Gambar diambil ketika dalam perjalanan pulang ke KLIA...

Syukur alhamdulillah dapat bersama sama rakan niaga melancong secara percuma dengan pakej VVIP...Sungguh tak sangka dengan berniaga Premium Beautiful bersama sama group TLC,berpeluang melancong keluar negara..

Next destination is Osaka,Japan..Ada yang nak ikut ke?
jom sertai kami dan berpeluang untuk melancong percuma ke OSAKA..