Harga Dan Testimoni Bio Seleza Feminine Pad Malaysia

/
1 Comments
Hati-hati memilih pad untuk penjagaan aset peribadi anda..Kerana ianya tidak boleh ditukar ganti sekiranya tidak di jaga dan di peliharai sepenuh hati..

Memang ia berada di bahagian tersembunyi kaum hawa..Tapi tak salah sekiranya kita menjaga bahagian tersebut dengan penuh teliti kerana di situ lah tempat yang mudah untuk di serang penyakit mahupun kanser pangkal rahim.



JOM BERTUKAR KEPADA PAD BIO SELEZA....HMMMMMMMMMM SELESANYEEEEE!!!


Harga Dan Testimoni Bio Seleza Feminine Pad Malaysia

Bio Seleza Feminin Di rumus khas dengan bahan-bahan yang dapat membantu melegakan masalah berkaitan haid serta ketidakselesaan akibat haid.. Dengan tambahan 8 Kelebihan Unik, Bio-Seleza memperbaiki kebersihan feminin serta menggalakkan perlindungan kesihatan yang optima sepanjang hari..


Bio Seleza Pad ni sesuai ke untuk wanita hamil?


Bio Seleza Pad ni selesa ke pakai waktu berpantang nanti? 


- Bio Seleza Femininne Pad is suitable for all ladies who have monthly menstrual needs..( maksudnya sesuai untuk semua wanita)



- You may use Bio Seleza Feminine Pad during your confinement moments.



Nevertheless, if you need extra protection features (which is subjected to individual preference), then you may need to check out on "special confinement pad" instead.


The addition protection features depends on the following condition of your health:- 


1) Condition of surgery and extend of stitches that you may require extra smooth pad surface.



2) Condition of your menstruation flow wether it is severe flow/ heavy flow/ mild flow.


CIRI-CIRI UTAMA BIO SELEZA FEMININE PAD
  • Tiada bau yang tak menyenangkan kerana ada fungsi penyah bau.
  • Lembut dengan lapisan bebas habuk yang selesa dengan ciri serapan hebat.
  • Mengawal kebocoran yang hebat dengan mengunci cecair secara berkesan bagi mengelakkan kebocoran dari semua sudut.


DENGAN BIO SELEZA TIADA LAGI MASALAH :
  • Keputihan
  • Haid tidak stabil
  • Vagina Gatal dan Berbau
  • Masalah hormon yang menyebabkan sukar untuk HAMIL
  • Pening dan kurang TENAGA KETIKA HAID
  • Pad bocor

Kenapa pad biasa bahaya dan Apa risikonya?



Kebanyakan pad biasa di pasaran diperbuat daripada recycle paper atau serbuk kayu pulpa yang telah diputihkan menggunakan peluntur selama 30jam.

Apabila haid, darah yang panas akan bertindakbalas dengan bahan peluntur yang ada dalam pad tersebut dan membebaskan 1 bahan kimia yang sangat bahaya.

130 kali ganda berbahaya daripada arsenik (racun pembunuh yang senyap) iaitu DIOKSIN. 


Dioksin menyebabkan:

- Ketidakstabilan hormon

- Kanser Payudara

- Kanser Ovari

- Kanser Usus

- Endometriosis

- Kemandulan

- Fibroid

- Keguguran

-Jangkitan pada uterus

- Melemahkan sistem imuniti badan




DIOKSIN ni akan diserap oleh faraj dan masuk ke dalam rahim kita dan risikonya, sel-sel KANSER akan diaktifkan.

 Selain itu, risiko lain DIOKSIN ini adalah mengaktifkansel FIBROID , menggalakkan pembiakan bakteria dan sebagainya. 

Semua wanita ada fibroid. Yang bezanya sama ada fibroid tersebut aktif atau tak. Tapi, tahu ke kita sama ada fibroid kita tu aktif ke tak aktif kan. Sehinggalah fibroid kita membesar dan terus membesar sehingga kita kelihatan seperti mengandung! Pernah dengar istilah "busung"? Ada segelintir wanita dikatakan mengalami busung disebabkan fibroidnya membesar dan sekaligus membengkak. 

Selain itu, masalah wanita lain yg majoriti mengalaminya adalah SENGGUGUT setiap kali datang bulan/haid.

 Memang setiap wanita di dunia ni ada mengalami masalah SENGGUGUT. Tetapi apa yang membezakan adalah dari segi kekuatan sakit SENGGUGUT setiap individu. SENGGUGUT yang normal tidak akan menjejaskan kehidupan harian. Tapi ia menjadi tidak normal jika, apabila datang haid, sakit SENGGUGUT yang dialami terlalu kuat sehingga wajah dan badan menjadi pucat, hampir pengsan dan yang paling teruk sehingga perlukan injection ubat tahan sakit.

 Ada juga di kalangan kita, apabila haid je, dia perlu tidur, baring sepanjang hari, sehinggakan yang dah bekerja, terpaksa mengambil cuti. 

Begitu juga dengan CYST
Cyst adalah salah satu penyebab sukarnya mengandung kerana dalam sesetengah kes, apabila dibedah dan dikeluarkan cyst, ada janin yang terhimpit di dalam cyst. Walaupun cyst berjaya dibuang, ianya akan tumbuh kembali kerana cyst ini ada 'ibu'nya. Dalam pemeriksaan kesihatan yg dibuat, cyst banyak menyerang wanita yang berusia 23 tahun ke atas. Tidak terkecuali wanita yang sudah berkahwin mahupun yg masih bujang. 

Banyak lagi masalah-masalah sakit puan yang lain. Faktor-faktornya mungkin kerana corak pemakanan yang tidak sihat, kehidupan seharian yg tidak aktif, tidak cergas, pendedahan kepadan bahan-bahan kimia sama ada daripada persekitaran, daripada kosmetik atau daripada bahan2 kegunaan seharian contohnya seperti PEMAKAIAN TUALA WANITA BIASA di pasaran. 

Dah banyak pendedahan dan kajian berkaitan yang menunjukkan bahayanya tuala wanita biasa. Dan ingatlah bahawa sel kanser mengambil masa 1-14 tahun utk menampakkan diri. Lebih baik mencegah kan. 


CIRI-CIRI TUALA WANITA BIASA

Pembungkusan Yang Tidak ’Hygienic’

Pembungkusan di kilang masih secara manual.
Pembungkus yang tidak boleh ditutup semula setelah dibuka. Mudah tercemar habuk, bakteria, kulat dan lembapan.


Penuh dengan bakteria

”Kandungan bakteria 11 x lebih tinggi dari piawaian antarabangsa”. 
Ia boleh menyebabkan jangkitan kuman dan kegatalan pada alat sulit wanita. - Laporan Kajian Persatuan Pengguna Pulau Pinang (CAP) 1987


Tiada tarikh luput (Expiry Date)

Hampir semua pad dipasaran tidak mempunyai tarikh luput. Ada pad yang telah berubah warnanya menjadi kekuning-kuningan masih dijual dikedai-kedai. Berapa pastikah anda ia tidak akan menjejaskan anggota sulit anda?


Pelapik Luar Tidak Telus Haba

Menyebabkan haba dari suhu darah haid terperangkap, alat sulit menjadi lembap dan tidak selesa.


Tiada Bahan Anti-Bakteria

Pad wanita adalah tempat pembiakan bakteria yang paling ideal kerana terdapatnya protin didalam darah haid. Bakteria dengan mudah masuk kedalam badan melalui vagina dan melemahkan sistem imuniti badan. Bakteria akan memasuki ke dalam sistem badan hanya dalam tempoh 2 jam sekiranya haid ini tidak dicuci.



* Setiap wanita menggunakan ~ 15 000 keping tuala wanita sepanjang hayat 
(35 tahun ;period pada usia 12 tahun dan menopouse pada usia 47 tahun).
Maka, risiko wanita itu terdedah pada Dioksin adalah 
15 000 kali !!!
Patutlah
Kanser Serviks (Pangkal Rahim) menjadi
Pembunuh No. 2 Wanita Malaysia


Tuala wanita yang selamat memang banyak kat pasaran sekarang ni.
Tapi apa salah nye bertukar pada yang lebih memberi kesan sihat dan selamat.
Memang pad biasa harganya MURAH...tapi perlu ada kesedaran bahawa aset kewanitaan kita harganya TAK TERNILAI sekiranya ianye di ragut penyakit yang biasanya menjadi pembunuh utama wanita masa kini.


Sekali lagi diulangi
"JOM BERTUKAR KEPADA PAD BIO SELEZA....HMMMMMMMMMM SELESANYEEEEE!!!"






Harga dan testimoni Bio Seleza  Feminine Pad Malaysia

" Jika anda rasa barangan penjagaan kesihatan itu MAHAL, cuba alami kesakitan dulu "

HARGA BIO SELEZA FEMININE PAD

MIXED box mengandungi :

30 pcs x 2 pack pantiliner
10 pcs x 2 pack pad siang
8 pcs x 1 pack pad malam
8 pcs x 1 pack pad malam extra panjang


Harga Retail RM164 




= Total 96 pcs

DAY SAFE box mengandungi :

10 pcs x 6 pack pad siang

Harga Retail RM160

= Total 60 pcs

PANTY LINER box mengandungi :

30 pcs x 6 pack pantiliner

Harga Retail RM174

= Total 180 pcs

harga yang tertera itu akan dikurangkan dari harga sebenar jika u olls menghubungi kiki tau :-)


Stokis Bio Seleza



Melaka, Johor, Negeri Sembilan, Kelantan, Terengganu, Pahang, Perak, Penang, Kedah, Perlis, Sabah, Sarawak, Brunei.


kiki
017-9450512
012-9393042


============================================

Tahukah anda?

Kini, kira-kira 83% wanita mengalami jangkitan pada bahagian intim.

62% punca jangkitan tersebut disebabkan oleh penggunaan tuala wanita yang tidak selamat atau kurang menepati piawaian.

Menurut laporan WHO Pertubuhan Kesihatan Sedunia, pada tahun 2012, sebanyak 528,000 Kes baru  kanser serviks dilaporkan yang menyebabkan 266,000 kematian setahun di seluruh dunia!

Statistik ini menunjukkan bahawa sekurang-kurangnya 1447 wanita didiagnosis mengalami kanser pangkal rahim dengan lebih daripada 729 kematian sehari!

Laporan statistik kanser Malaysia 2001 melaporkan bahawa kanser serviks menyumbang sebanyak 12.9% daripada EMPAT wanita yang sudah putus haid (menopaus), dijangka mengalami kanser pangkal rahim yang menjadi pembunuhNo.2 dalam kalangan wanita Malaysia.


BAHAN-BAHAN TUALA WANITA BIASA.

Banyak gunakan bahan tercemar yang bakal memberi kesan buruk pada aset utama anda!!!

Harga Dan Testimoni Bio Seleza Feminine Pad Malaysia

Harga Dan Testimoni Bio Seleza Feminine Pad Malaysia

Nampak kan apa sebenarnya yang kita pakai selama ni setiap kali datang bulan..


Kebarangkalian wanita terkena jangkitan kuman semasa haid adalah lebih tinggi...MENGAPA?

Datang haid adalah fitrah bagi semua wanita. 
Oleh itu, tuala wanita adalah barang keperluan serta pendamping paling intim dengan wanita.

Maka, pemilihan yang salah ataupun pemakaian tuala wanita yang tak selamat boleh mengakibatkan masalah kesihatan.

Pemakaian tuala wanita secara berterusan selama dua jam yang tak di tukar boleh membahayakan kesihatan kerana tuala wanita terpakai boleh menjadi sarang pembiakan bakteria hingga mencecah bilangan bakteria sebanyak 107/cm2.

Wanita yang sering mengalami bakteria yang serius semasa haid berkemungkinan besar mengalami ancaman kesihatan pada masa hadapan.

Terdapat banyak jenis jangkitan haid seperti demam ringan, keradangan kemaluan, pruritus, jangkitan rahim seperti vaginitis, cervicitis, penyakit keradangan pelvis, endometrosis, keputihan yang berlebihan, kepedihan atau sakit perut, demam, loya, jangkitan salur kencing termasuk cystitis, pyelonephritis, kerap kencing, dysuria, sakit belakang atau fenomena keletihan yang akan dihidapi oleh wanita semasa haid.

Lebih membimbangkan, semua jangkitan ini mungkin mengakibatkan pelbagai penyakit ginekologi yang lebih serius lagi.


JOM BERTUKAR kepada....
BIO SELEZA FEMININE PAD!

Bio Seleza merupakan gabungan fungsi tuala wanita 4 Dalam 1

Tuala Wanita yang selesa serta dilengkapi fungsi utama penjagaan kesihatan.

4 FUNGSI UTAMA Bio Seleza :

- Fungsi pembasmian Bakteria
- Fungsi Penyahbauan
- Menyelaraskan fungsi fisiologi tubuh badan
-  Melegakan masalah sakit puan

Ciri-Ciri Bio Seleza :
- Lembut
- Kering
- Selesa
- Pengudaraan baik
- Berkesan mencegah kebocoran
- Kuasa penyerapan kuat

Perbandingan antara jenama biasa dengan Bio Seleza

Stuktur Asas:
Jenama Biasa - Kertas
Bio Seleza - Kapas lembut

Lapisan penyerap:
Jenama Biasa - Kertas kitar semula dengan bahan penyerap yang sedikit.
Bio Seleza - Di import dari JEPUN dengan molekul SAP penyerap kualiti tinggi.

Lapisan Bawah:
Jenama Biasa - Selaput yang tak telap udara
Bio Seleza - Selaput yang telap udara

Lapisan pelekat:
Jenama Biasa - Pelekat gred industri
Bio Seleza - Pelekat gred makanan


Bio Seleza menggunakan empat teknologi terbaik untuk memelihara kesihatan manusia :

- Teknologi Bio Velocity Ekslusif dari Korea
- Sinar Inframerah Jauh
- Ion Negetif
- Nano Silver

Kebaikan penggunaan Bio Seleza :

- Melegakan masalah senggugut
- Masalah keputihan
- Ketidakselesaan semasa haid
- Selaraskan hormon wanita
- Menghalang pembiakan bakteria dalam rahim
- Menguatkan imun


TESTIMONI BIO SELEZA













 

DEMO BIO SELEZA

Kanan sekali merupakan pad Bio Seleza.
Dan perhatikan pada Bio Seleza tetap kelihatan kering walau telah dicurahkan dengan sejumlah air.


Dapatkan segera Pad Magic Bio Seleza dari pengedar sah anda :

Stokis Bio Seleza

Melaka, Johor, Negeri Sembilan, Kelantan, Terengganu, Pahang, Perak, Penang, Kedah, Perlis, Sabah, Sarawak, Brunei.

kiki
0179450512
0129393042


You may also like

1 comment:

  1. Testimoni Bio Seleza
    Bio Seleza Jimat Elektrik
    Bio Seleza Review
    Bio Seleza Pad Price
    Harga Bio Seleza 2016
    Bio Seleza Harga Ahli
    Pad Bio Seleza Jimat Elektrik
    Testimoni Pengguna Bio Seleza

    ReplyDelete