Raya 2016

/
3 Comments
Alhamdulillah kita semua masih diberi kesihatan yang baik dan masih sempat bertemu ramadhan dan syawal..

Tahun ni giliran beraya di rumah pn isteri..Dan setiap kali beraya di belah isteri memang kami beraya adik beradik je la..kerana emak dan ayah isteri sudah tiada..

Cuma kali ini bilangan ahli dah bertambah seorang..adik yang bongsu baru je kawen bulan 4 ritu..

Suasana beraya di kawasan felda ni memang seronok la..sebab penduduk ramai dan meriah..

Nak share la sikit gambar kami beraya 4 beradik...dan sempat la jugak selit2 di petang raya jalan2 ke Tasik Chini..



Selpie pagi raya otw nak ke masjid solat sunat aidil


Gambar family di pagi raya setelah selesai solat sunat aidilfitri









Selepas selesai sesi bergambar..baru lah kami kunjung mengunjung kerumah jiran dan sanak saudara..


Sampai ke malam la jawabnya..Perut penuh makan tak henti..setiap umah menu berbeza...

Tapi petang tu sempat jugak la kami singgah melawat tasik chini...ala tasik yang penuh dengan cerita2 misteri..





Tasik ni cantik sangat kalau datang pagi..Boleh tengok bunga teratai kembang mekar...


Ok laa...nak balik dah selepas kepenatan seharian berjalan kaki kunjung rumah kerumah...

Poket baju anak2 pun dah penuh dengan duit raya..hehehe

Nanti kami share lagi ya cerita2 di aidilfitri...haaa 1 je nak pesan,kalau dah makan macam2 tu cepat2 la detox dengan supliment...Bukan apa,buang segala lemak2 tepu,lemak2 kotor dalam usus kita...

Macam saya..saya amalkan pil celgynic dan minum min kaffe untuk detok dan kempiskan semula perut...





Semoga kita semua sentiasa sihat dan cantik..Bila dalam bersih dan sihat..luaran pun confirm cantik๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜..

Bye ..assalamualaikum



You may also like

3 comments:

  1. Selamat hari raya...maaf zahir batin...meriahnya raya abam ngan awek gojessss

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya maaf zahir batin kak sal...

    ReplyDelete
  3. Selamat hari raya maaf zahir batin kak sal...

    ReplyDelete